ELS NOSTRES CLIENTS A SARDENYA - 2016

Sempre anem una mica tard, ho sabem,  però ens agradaria compartir amb tots vosaltres els missatges i fotografies que ens han fet arribar alguns dels nostres VIATGERS al llarg d'aquest 2016. Esperem que les seves paraules, fotos i experiències us acabin de convèncer de DESCOBRIR AQUESTA ILLA TAN ESPECIAL! Moltes gràcies a tothom qui ens ha dedicat el seu temps per compartir les seves experiències, gràcies!!!

Oriol, Lorena, Martina (7) i Aina (4) – AGOST 2016

Al "Wellnes Country & Spa Inghirios" (l'Alguer) hi vam estar molt be. L'atenció va ser excel·lent, molt amables i atents. Piscina, spa i totes les instal·lacions de primera. Els esmorzars excel·lents també. Una nit vam fer a l'Agroturisme Sa Mandra el sopar degustació típic Sard, i va ser espectacular. A més perfecte amb la Martina, que és la celíaca i li van fer raviolis sense gluten. La situació de l'Inghirios està molt bé, perquè estàs aprop de l'Alguer sense estar al mig del moviment.

La GUIA DE VIATGE ens va anar molt bé, va ser una bona referencia. El restaurant de Bosa que ens vas recomanar boníssim, molt recomanable (Il Gambiero Rosso). Realment Sardenya és molt gran. El més lluny que vam arribar és a Bosa, cap al sud i Castelsardo, cap al nord-est, viatjant amb nens petits és el més recomanable, al menys per nosaltres.

Chus, Quim, Ariadna (8) i Ona (6) – AGOST 2016

Hola Jordi,

Tot i que ja fa uns dies que vam tornar del viatge a Sardenya, et voliem comentar que ens ha anat molt bé la nostra primera experiència a l'illa. Hem seguit les teves recomanacions i hem vist moltíssimes coses...hem gaudit de les platges i de la gastronomia Sarda (exquisita).
L'allotjament molt bé i la combinació d'estades també; a "l'Agroturisme Su Passu"(l'ALguer) vam poder fer una estada relaxada i tranquil.la, és preciós. I va ser molt encertat contractar la mitja pensió de l'Agroturisme Sa Mandra....impresionant el menjar, la quantitat i  el lloc. Ah! Dir-te que a "Su Passu" disposen d'una cuina toltament equipada per poder preparar-te els àpats, tot i que val la pena tastar el restaurant del Sa Mandra.

Grimaldi
 també ens va funcionar a la perfecció...unes travessies molt estables.
Això sí...el consell de comprar el mapa de carreters cal posar-lo amb Majúscules ....les indicacions de circul-lació són gairebé inexistents!
Moltes gràcies!

IMMA, XAVIER, ELISABET (13) I GERARD (7) - AGOST 2016

Hola Jordi,

El viatge ens ha anat genial, amb la super guia que teniem no hem parat d'anar amunt i avall!
A la casa també hem estat super a gust, a Residenze Sa Raiga (Budoni).

Moltes gràcies per tot!

MARTÍ, MARIA i MARÇAL (18) - JUNY 2016

Bona tarda Jordi,

Ahir vam arribar a casa després de passar uns meravellosos dies a Sardenya. Tot ha anat molt be. Hem gaudit de valent gràcies a moltes de les teves recomanacions que sense cap mena de dubte ens han permès de veure, visitar i anar a menjar a llocs que d'altra manera no ho haguéssim fet.  Impossible seguir-les totes tan pels dies de que disposàvem com pels diferents ritmes dels membres de la meva família. Això sí, 1.300 Km per l'illa crec que no està gens malament.
Em permeto la llibertat de fer-te cinc cèntims per destacar dues coses que voldria compartir amb tu.
A l'Agroturisme Su Vrau (Posada) vam tenir un "picolo problema" el dia que vam arribar al vespre. Ens van dir que havien tingut problemes en l'estructura de l'habitació i que hauríem d'anar a dormir a un altre lloc, a 1.5 Km, només aquella nit. Ens van acompanyar a una casa on tenien habitacions i vam dormir molt confortablement. A més a més, a manera de disculpa ens van convidar a sopar aquella mateixa nit al Su Vrau. I com a bons catalans, això de menjar de gratis, ja ens va anar be.
I que dir-te de l’Hotel Villa Asfodeli (Tresnuraghes) i la seva propietària, la Mª Cristina: encantadors !!!. Hi hem estat com a casa. Nosaltres que som més de poble petit ens hi hem trobat molt a gust. I amb alguna presència "polonesa de TV3" per sorpresa.
Brutal el Monte Tutta Vista (Galtellì) i San Leonardo di Siete Fuentes, i  Cuglieri, i ....

Una mica decebut amb Santa Teresa de Gallura i la Costa Esmeralda (potser si no conegués la Costa Brava...). I a l'agost !!!
En fi, no voldria fer-me pesat. En resum, collonut !.
No cal dir que és molt recomanable contactar amb Viatges Terra Sarda abans de visitar Sardenya.
Toqueu alguna altra destinació? Qui sap l'any vinent...

Un plaer Jordi,
Fins una altra ocasió.
RUTH, JOAN I JAUME (5) - JULIOL 2016

El vaixell va sortir amb 7 hores de retard sobre l'hora prevista, 2 més tard de la que ens van avisar. Això va fer que al dia següent estiguéssim més cansats del que caldria i vam voler anar directes a l'hotel. Això no obstant, vam passar per alguns llocs de camí que ens havíeu recomanat.
L'arribada a l'Agroturisme Su Vrau (Posada) va ser força senzilla i l'acollida va ser fantàstica. El lloc ens va entusiasmar des del primer moment, i tothom era molt amable. És un agroturisme molt comfortable on, a més, s'hi menja que és un deliri!! I són súper amables i cordials.
Des d'allà vam visitar platges de la costa est: el primer dia, Cala Gonone: hi estàvem pràcticament sols! Era com el paradís. Vam dinar per allà i vam agafar una barca per anar a cala Luna i les coves. Va ser molt bonic, relaxant i inspirador.
Al dia següent, vam anar a la platja La Cinta (San Teodoro) i vam dinar al restaurant que ens vas recomanar, el Restaurant El Faro. Vam menjar molt bé i, a més, van ser súper simpàtics: ens van convidar als postres i cafès i tot!
Va saber greu deixar aquesta zona!
Després ens vam allotjar a l’Alguer. El centre de l'Alguer ens va agradar molt, així com les platges que vam veure; però sorprèn la deixadesa de la perifèria! Igualment, ens vam quedar molt i molt parats amb l'amabilitat de la gent: des dels botiguers, passant pels cambrers i, fins i tot, la gent de les parades de la fira! Fins i tot ens van regalar fitxes per a les atraccions, i sempre, guanyéssim o no, el nen s'enduia un regal.
Als restaurants, ens convidaven als cafès i s'interessaven molt per Barcelona i el nostre viatge. Ens van recomanar llocs per visitar i on allotjar-nos en cas d'un segon viatge. I, a més, la cuina era espectacular. Vam encertar de ple a tots els llocs on vàrem anar.
Ens vam proveir amb forces de vins i olis. El detall que tots els restaurants oferissin només vi sard és fantàstic... a Catalunya n'hauríem d'aprendre...
Com a anècdota, l'ús del català a l'Alguer: algun botiguer el parlava, i si s'animava es deixava anar, i li feia il·lusió; però d'una forma molt insegura, ja que ens van explicar que només es transmet de pares a fills (o d'avis a néts) o bé en acadèmies. Però la gent se sentia com agermanada amb nosaltres!
La tornada va ser molt plàcida.
Recomano 100% aquest viatge. És un bàlsam per a la vista, el paladar i la pell.
I t'agraïm molt totes els recomanacions i facilitats. Moltes gràcies per tot, Jordi! Molt bona feina!

MÒNICA, BERENGUER, GUIU (13) I JOFRE (10) - AGOST 2016

Bon dia,Jordi!

Només volia donar- te les gràcies pel viatge!! Un 10.
Sobretot recomana moltíssim l’Agroturisme Predas Rujas (Torpè), la Laura i el seu marit son encantadors!!
Doncs, això, que ens ho hem passat pipa !!
Moltes gràcies!
Mònica i familia
JOAN I ANGELINA – Viatge en moto Agost 2016

Hola Jordi,

Ja em tornat de Sardenya, i si et sembla i et serveix, faig un breu resum de les meves impresions.
Hotel Gran Torre (Cabras). Genial, molt espaïòs i pulit, la piscina, el jardí, el tracte i esmorzars molt bó, i la seva situació excepcionalment tranquil. Ens va agradar molt a tots. És de nota alta en conjunt.

Hotel Cala Luna (Cala Gonone, Dorgali)
. Él millor de tots, si tornem a Sardenya, i tornare'm. Molt pulit, modern en la decoració, i sobretot el seu restaurant, la seva cuina i el tracte de tots, la Giovanna, la Madalena, la Roberta, el Salvador, l'Antonella,...sempre que varem poguer, menjar em allà, molt bon peix, i preus raonables. A d'alt tenen un gimnàs ben cuidat i una terrassa fantàstica, i davant mateix la platja genial. Parking per les motos.
Una altre cosa a tenir en conte, es que es millor reservar una embarcació per visitar la maravellosa costa, ja que malgrat els nostres esforços varem haver d'anar amb el vaixell gros, que no esta mal, però lo seu es anar en una de tantes motores de lloguer per a sis ó vuit persones,...i estaven a tope!.
L'impresió general de l'illa es molt bona, i en comentaris generals et diré que l'Alguer es una passada, però amb molta gent, massa Les carreteres, lo esperat, però bastant mal senyalitzades, sobretot a la costa oest.
Ens ha faltat temps per més i ho haguèssim allargat, però ja tornare'm. La veritat, es que en conjunt ho hem passat molt bé, ens hem relaxat, i hem gaudit de uns bons dies per el record, per el que agraeixo molt tota la teva atenció en la gestió.
Quedem en contacte!.

VALENTINA, DOLORS, MARIBEL I MONTSE - JULIOL/AGOST 2016
Hola Jordi, ja som a Terrassa... El viatge de tornada va anar molt bé, malgrat la mala mar :-)
Moltes gràcies per tot el que ens has gestionat, els allotjaments han estat perfectes i seguir les teves recomanacions ens ha permès  descobrir llocs molt bonics i excepcionals. La gent que ens hem anat trobant ha estat realment amable i acollidora.
Moltes gràcies Jordi. Segur que tornarem a Sardenya!

JORDI, ESTER, MARÇAL, AINA, ERNEST, PAU, PEP – Ruta en catamarà - AGOST 2016
Hola Jordi, dir-te que ja som a casa com el guió indicaba i anat tot perfecte! El que hem disfrutat més ha estat la ruta en catamarà amb ASINARA CATAMARAN (Stintino) i la gent que ens ha acompanyat, és pet repetir-ho i aconsellar-ho.
Res més felicitar-te per la bona organització i el teu tracte. Moltes grácies per tot!

ROSER I PERE - JULIOL 2016
Hola Jordi,
Malgrat el retard del Ferry del dia de sortida (8 hores)... ens ha anat tot de meravella. És una illa fantàstica, l'aigua del mar i els colors (platges, poblets i la gent ) ...
Estem molt contents de les propostes que ens vas fer de rutes, ens ha facilitat molt els desplaçaments i orientat de les platges i poblets a visitar.
Com que jo si fes la teva feina m'agradaria que m'ho diguessin, et comento les estades dels hotelets:
Hotel Rurale Orti di Nora: És una meravella,esmorzars molt complerts i saludables, sembla un càmping un 10 el tracte, les infraestructures i molt servicials...molt bon record (Recomanable 100%).
Hotel Villa Asfodeli : Es com un palauet, esmorzars molt naturals i casolans, tracte familiar, jardi fabulós, trànquilitat i molt net...(Recomanable 100%). Només arribar ja ens van dir que ens donaven una habitació millor que la que teniem establerta (molt gran i magnifiques vistes), ja que hi estavem 4 dies i veniem de part teva.
No dubtis que si sabem algú que vol anar a Sardenya...li passarem el teu contacte...
 Agraïts!

FRANCESC, GEMMA I FAMÍLIA - JULIOL 2016
Benvolgut Jordi,
Ja hem tornat a casa i tot ha anat molt bé, tant el viatge amb Grimaldi com les estades a l’Agroturisme Su Vrau, l’Hotel Villa Asfodeli i l'hotel Elisa. Tots han estat molt amables. Hem anat seguint les teves recomancions (més o menys) i hem gaudit de les platges, el paisatge i la tranquil·litat de l'illa. Evidenment no ho hem vist tot, el que deixa la porta oberta per tornar-hi.
Ha estat un viatge molt "xulo" i tot ha sortir segons el que esperàvem. Gràcies per tot !!!
MAGALÍ I RAMON - JULIOL 2017

Bona tarda Jordi,

El passat diumenge 17 de juliol vam tornar de Sardenya de fer el viatge que ens vareu planificar. Només dir-vos que ha estat un èxit:
- Molt bé els dos Agriturismes que ens vau reservar (Su Vrau, l'Orto) tranquils i amb un menjar excel·lent. Al conèixer Sardenya vam entendre el perquè de l'allotjament fora dels pobles.
- la vostra guia va ser una bona ajuda a l'hora de decidir que visitàvem, evidentment va ser impossible veure-ho tot.

Esperem poder-hi tornar en una altre ocasió.

Gràcies per tot !

MÍRIAM I FAMÍLIA - JUNY 2016

Hola Jordi,

De part de tota la família, volia agrair-te el viatge que ens vas organitzar. No sé si recordes...nosaltres vam marxar l´última setmana de juny, amb el cotxe embarcant a Grimaldi Lines.  Vam estar a l´Agroturisme Su Vrau de Torpè...

Doncs ens va anar tot  genial, tant els llocs que vam visitar com els restaurants recomanats (bé, els que vam poder anar, que no van ser tots). Tot i que no vam tenir prou temps per fer totes les rutes que ens vas proposar, ens va anar MOLT bé tenir-les, perquè així vam poder aprofitar qualsevol sortida per no perdre´ns el més interessant.
MOOOLT bé l´agroturisme Su Vrau; molt bé l´hotel de Porto Torres (el propietari ens va tractar especialment bé per anar-hi de part teva, ja que no ens va cobrar el wifi).
Vam fer una sortida imprevista en agafar un veler que ens va portar per les illes de la Magdalena  (vam fer tard per agafar el "creuer" i només hi havia velers)...va resultar genial!
En definitiva, l´illa ens va agradar molt i va ser un viatge molt de profit. Els nens van estar encantats (això que amb adolescents és una mica difícil d´aconseguir!). Així que si mai ens demanen recomanacions, de ben segur que parlarem de tu.
Moltes gràcies!  Míriam i família.

MIQUEL I HELENA - OCTUBRE 2016

Hola Jordi,

Sóm en Miquel i l' Helena . De la hospitalitat sarda n'hem vist mostres abundants. Entre el català, castellà, alguna paraula en italià i molt de morro, i ells el sard i l'italià ens hem pogut comunicar a tot arreu sense gaires problemes, evitant el recurs fàcil de l'anglès.
El menjar ens ha semblat molt bo i molt abundant i més barat que aquí. Puc recordar un risotto al fruto di mare a San Nicolo d'Arccidiano, un munt d'entrants de peix fresc i abundant a un local de l'Alguer (Itticomania.it) i obviament els embotits i altres delícies a Restaurant Is Cubas (Desulo) i a l’Agroturime Muristene (Dorgali).
Els 3 dies centrals que vam anar pel nostre compte, ens vam allotjar al càmping Sciopadroxiu que està de camí a la Platja di Piscinas i vam visitar aquestes platges, les de Pistis i les mines de Monteveccio.
Bé, em podria extendre més però només volia fer-te saber que ens han anat molt bé les te recomanacions.

Moltes gràcies,

JORDI I ANA - AGOST 2016

Bon dia Jordi,

L'Ana i jo teniem un e-mail preparat per a tu des de fa temps i entre una cosa i l'altra no te'l vam enviar!  Doncs res, el que volíem era comentar-te alguns detalls del viatge a Sardenya d'aquest estiu que potser et poden ser d'interès per a altres clients:
ALLOTJAMENTS: Els 2 allotjaments - l' Agriturismo Predas Rujas i l' Hotel Villa Asfodeli - són dues gran eleccions.
 - En el cas de l'Agriturismo Predas Rujas (Torpè), una de les coses més xules que fan són els sopars que organitzen diàriament. Es tracta d'un aperitiu en el qual en Giampaolo fa un tasts dels seus productes artesans (embotit, formatge, etc.) i d'un sopar "de muntanya" (plat de pasta de primer i carn de segon).
- En el cas de l'Hotel Villa Asfodeli, tant la Maria Cristina com el Cosimo ens van comentar que feien moltes activitats, com rutes a peu o en bicicleta, avistament d'ocells, sortides en vaixell, rutes gastronòmiques i/o enològiques, etc
RESTAURANTS:
A més d'algunes de les teves recomanacions, també vam tenir la sort de descobrir el Ristorante-Pizerria Sardineri (Via Roma, 74, 08019 Modolo OR). Va ser una recomanació de la Maria Cristina de Hotel Villa Asfodeli i en vam quedar encantats. Està situat a la petita localitat de Modolo, a 10 minuts en cotxe de Tresnuraghes, i funciona com una trattoria (tenen 2/3 plats diferents cada dia i un ampli assortiment de pizzes), i també disposen d'un menú degustació. En qualsevol cas, els productes eren de primera qualitat i la relació qualitat/preu molt bona.
I res, que molta força per seguir treballant!